Κάποτε, ο πρώην υπουργός και βουλευτής Καβάλας, Γιάννης Τσακλίδης, μίλησε για το «μικρό και ευέλικτο» εμπορικό λιμάνι «Φίλιππος Β» στα ανατολικά της πόλης. Υποτίθεται ότι με την μείωση της αρχικής επιφάνειας κρηπιδωμάτων και χερσαίας ζώνης, το έργο θα κατασκευαζόταν γρήγορα και με μικρότερο κόστος. «Το έργο άρχισε το 1998», ανέφερε ο πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας, Χρήστος Ηλιάδης, σε πρόσφατη συνέντευξη του.

Πέρασαν είκοσι έτη και κοντεύουμε στην ολοκλήρωση της επέκτασης του κρηπιδώματος! Στη συνέχεια, όπως είπε ο πρόεδρος, θα κατασκευαστούν οι απαραίτητες κτιριακές υποδομές (αποθήκες, κτίριο τελωνείου κ.λπ.), σε συνεργασία με ιδιώτη επενδυτή.

Να θυμίσω, ακόμα, ότι το «μικρό και ευέλικτο» εμπορικό λιμάνι θα γινόταν ακόμα πιο «μικρό και ευέλικτο», αν γινόταν δεκτή η επιστροφή τμήματος της απαλλοτριωμένης δημοτικής έκτασης, για την κατασκευή του κρηπιδώματος, με απόφαση του αρμόδιου Υπουργείου!

Προφανώς, κάποιοι δεν ήθελαν και δεν θέλουν να κατασκευαστεί ένα ακόμα μεγάλο λιμάνι στη βόρεια Ελλάδα, το οποίο θα είναι ανταγωνιστικό προς το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Στο τέλος, καρντάσια, θα πανηγυρίσουμε, που καταφέραμε να φτιάξουμε κι αυτό το «μικρό και ευέλικτο» εμπορικό λιμάνι, το οποίο θα λειτουργεί συμπληρωματικά στη Θεσσαλονίκη, όπως λειτουργεί ο αερολιμένας «Μέγας Αλέξανδρος», για τον αερολιμένα «Μακεδονία». Δηλαδή, όταν έχει πρόβλημα το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, οι προγραμματισμένες πτήσεις εξυπηρετούνται στην Καβάλα.

Μακάρι το λιμάνι «Φίλιππος Β» να γίνει ανταγωνιστικό, όπως ονειρεύεται ο πρόεδρος του Ο.Λ.Κ. και να μη λειτουργεί «στη σκιά» του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.

Και μακάρι, στο μέλλον, να βρεθεί η χρηματοδότηση, ώστε να υλοποιηθεί ο αρχικός σχεδιασμός, του μεγάλου λιμανιού που θα εκτείνεται μέχρι το εργαοστάσιο των Λιπασμάτων.
k-tipos

Δημοσίευση σχολίου Blogger

 
Top